مجله خبری دلتا مجله خبری دلتا .

مجله خبری دلتا

خرید خانه در تهرانسر

محله تهرانسر یکی از محله‌های مهاجرپذیر غرب تهران با امکانات فراوان است که از آن می‌توان به عنوان محله‌ای خوش‌قیمت در بازار مسکن یاد کرد.

تهرانسر، یکی از محله های جنوب غربی پایتخت در منطقه ۲۱ است. این محله از شمال به بزرگراه شهید لشکری و شهرک آزادی، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود. اگر به دنبال خرید خانه در تهرانسر هستید، لازم است بدانید که این محله به دلیل آب و هوای مطلوب، امکانات رفاهی و درمانی و دسترسی‌های مناسب و از همه مهم‌تر قیمت‌های نسبتا عالی خرید یا رهن و اجاره ملک نسبت به محله‌های اطراف آن، به یکی از مناطق پرجمعیت تهران تبدیل شده است.

به گزارش مجله دلتا محله‌ تهرانسر از معدود محله‌های خوش آب و هوای پایتخت است که قیمت مناسب مسکن در آن متقاضیان بسیاری را فراخوانده است. جالب است که بدانید یکی از ویژگی‌های شاخص این محله شنیدن صدای هواپیما به دلیل نزدیکی به فرودگاه مهرآباد است.

تهرانسر در گذشته
تهرانسر از شکارگاه‌های سلطنتی دوره قاجار است. یک چشمه در اطراف بزرگراه آزادگان فعلی به ایجاد و توسعه این محله در گذشته کمک کرده است. احمدشاه، این چشمه را از “فرمانفرما” یکی از نوادگان ناصرالدین شاه قاجار، خریداری و در اطراف آن خانه‌هایی روستایی احداث می کند و نام روستای جدید را سلیمان خانه می‌گذارد. بعدها شرکت نفت با خرید این زمین‌ها واحدهای مسکونی خود را در آن جا می‌سازد و در نهایت اسم این محله را به محله تهرانسر تغییر می‌دهد.

دسترسی به محله تهرانسر
محله تهرانسر به ۷ بخش شامل تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی، تهرانسر مرکزی، تهرانسر شمالی، شهرک پاسداران، شهرک دریا و باشگاه نفت تقسیم می‌شود. ۴ پایانه اتوبوس و ۱۷۹ ایستگاه و ۱۲۴ اتوبوس برای تهرانسر راه اندازی شده‌ و دسترسی راحت و بدون ترافیک تهرانسر به نقاط مرکزی پایتخت، این منطقه را برای خرید و اجاره خانه گزینه مناسبی کرده است. بزرگراه آزادگان، جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج که در اطراف تهرانسر قرار گرفته‌اند از علل سهولت رفت و آمد به این منطقه هستند.

مراکز تفریحی
به دلیل تراکم جمعیت در تهرانسر، پارک‌های کوچک و بزرگ فراوانی را در این محدوده خواهید دید که میزبان ساکنان این محله در اوقات فراغت آن‌ها است. بوستان نرگس با مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با امکانات مختلف و یک دریاچه و شهربازی، بزرگترین پارک تفریحی این منطقه است. این پارک در میدان اصلی تهرانسر، میدان کمال الملک قرار دارد. بوستان بانوان گل ها با قدمت زیاد و درخت‌های تنومند خود، از جاذبه‌های گردشگری این محدوده به حساب می‌آید. مجتمع الماس غرب در چهار طبقه و ۵۰ واحد تجاری دارای شهربازی سرپوشیده برای کودکان و نوجوانان است. نزدیکی این محله به پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج فارس و مجتمع “opark” یک فرصت فوق‌العاده برای ساکنان این محله است.

 

مراکز خرید
اگر درپی محله‌ای با فروشگاه‌ های به اصطلاح خوش‌قیمت هستید، تهرانسر یکی از این محله‌ ها است. سکونت در این محله خیال شما را از بابت دسترسی به مراکز خرید راحت خواهد کرد. مرکز خرید رضا، یک مرکز خرید طلای گسترده در بلوار اصلی تهرانسر است. مجتمع تجاری سینا نیز یک پاساژ و مرکز تجاری است. مجتمع تجاری صدف، پاساژ رحیمیان و مرکز تجاری تهرانسر نیز انتظارات شما را در بخش های مختلف برآورده می‌کنند.

قیمت ملک
از آنجا که بافت غالب تهرانسر بیشتر آپارتمان‌های نوساز است، در نتیجه قیمت خرید خانه در تهرانسر قابل توجه است. تا پیش از جهش قیمت‌ مسکن در تهران میانگین هر متر مربع آپارتمان در این محله زیر پنج میلیون تومان بود، اما اکنون دامنه قیمتی بین ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان است. امکانات متنوع تفریحی، فرهنگی و درمانی و همچنین اجرای طرح مسکن ملی و مسکن مهر، این محله را به یکی از محله‌ های مهاجر پذیر تهران تبدیل کرده است. مشاوران املاک دلتا می‌توانند شما را در خرید یا رهن و اجاره ملک در تهرانسر یاری کنند. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در تهرانسر اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید


برچسب: خرید آپارتمان در تهران، اجاره آپارتمان در تهران، دلتا، املاک دلتا، مجله دلتا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۷:۲۷ توسط:مجله خبری دلتا موضوع: نظرات (0)